Hahaha

Ja då var det dags för en liten uppdatering. De senaste dagarna har flugit förbi, jag har problem med mina bihålor så har varit lite tungt att jobba men idag har jag varit ledig och tagit det lugnt så nu känns det bättre. Min kära kollega släpade ner mig till kliniken vi samarbetar med för några dagar sedan. De ville röntga mitt huvud och sedan satte de mig med syrgasmask. Har aldrig varit fulare! Haha önskar att jag hade varit mina kollegor som fick se mig sitta där med masken och andas. Den matchade uniformen fint så kanske något att satsa på?


Bild lånad av min kollega Sara.
Haha de vill att jag ska tillbaka igen för ännu en andningssession.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0