Mamma och pappa håll i er nu!

Här har ni det: Mitt rum på Gran Canaria! Orkade inte lägga upp alla andra bilder på lägenheten så tänkte att det räcker med att ni får se platsen jag spenderar den största av min lediga tid på. Det är en tredjedel så stort som mitt rum i Alanya och hälften så stort som mitt rum i Sverige men jag tycker om det. Så fort jag får tid ska jag köpa lite fler saker och printa bilder och göra det lite hemtrevligt. Mina äppeldoftljus från IKEA är det enda jag har just nu... Det som inte syns på bilderna är min stora spegel och min stora garderob.







Mamma och pappa - Notera att det är städat!




Idag fick jag fingret ur röven och orkade ta mig tid till att tillaga kycklingen jag haft i frysen ett bra tag. Fick improvisera och blanda kryddor hej-vilt men det blev bra. En riktig guidemåltid... Haha.
Pappa - Notera majsen (grönsaker!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0