Saturday in airport, I'm in love!

Igår skjutsade jag mina kollegor till PLI (Playa del Ingles) för att de skulle ut sedan åkte jag och Sara och mötte våra kollegor ifrån de andra teamen varv en är min kollega från Alanya, Timmy. Satt ute på hans trapp och snackade skit till sent på natten innan vi körde tillbaka hem till lilla PRI (Puerto Rico). Upp efter fem timmar för att åka till flygplatsen och jag måste bara säga en sak, åh vad jag älskar flygplats. Det är helt klart en av de bästa delarna i det här jobbet. Tänk att jag under en flygplatsdag får träffa flera hundra människor (på bara EN arrival kan det komma upp till 300 gäster). Tänk då heldag med ett flertal arrivals?! Sedan träffar man sina kollegor från andra team, folk från andra bolag och så får man vara på en plats där det händer saker hela tiden.

Det gäller att ha full fokus, vara effektiv och bara köra på i ett högt tempo hela dagen. Man är lagom trött när man kommer hem men det är det verkligen värt. Njuter av varenda sekund.

Idag efter min flygplats var jag dock lagom trött. Helt slutkörd för att vara ärlig. Gick ner till centrum för att handla massa mat med Lisa men slutade med att jag bara orkade köpa det nödvändiga. Var så trött att jag inte visste vad jag hette. Kände mig som ett litet barn igen som skulle kunna gråta bara för att kroppen är så slut. Men nu ligger jag här i min säng, lyssnar på mysmusik och har tända ljus. Ska strax sova, klockan är bara 22:27 här nu och inatt drar vi ju tillbaka klockan en timme också så blir en timmes extra sömn. Perfekt! Imorgon är en lång dag och på måndag börjar två rätt hektiska och tunga veckor. Har fått lite extra ansvar vilket är skitkul. Känns så underbart att få möjlighet att utvecklas och prova på en massa nya saker hela tiden!

Jaja dags att sova, puss på er mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0