Taurito and Puerto de Mogan



Ja mina vänner, ni ser ju ovan vad jag har fått tag på. Svenskt pulvermos a la Felix! Var på Ikea igår tillsammans med några av mina kollegor och hyllan med svensk mat var den mest intressanta. Desvärre tålde jag inte så mycket mer än potatismoset, äppelmoset och det svenska godiset (som går att få tag på överallt här typ) så det fick bara bli potatismos. Till mina kära föräldrar och släktingar som läser kan jag stolt också berätta att jag gjorde min första riktiga vuxna storhandling. Köpte grönsaker (!), en massa riktig mat och inget godis eller sött överhuvudtaget. Det onyttigaste jag fick tag på var nachos till taco-middagen jag planerar att äta nu i veckan så inte alls illa va! Har verkligen blivit för mycket sött nu den senaste veckan då jag äntligen fått tillgång till mat och en massa gott godis. Men nu är det slut på det och imorgon ska jag göra pasta- och bönsallad!

Idag har jag studerat två orter utöver Puerto Rico som mitt team kommer att vara ansvariga för. Hade en massa sjukt fina hotell där borta. Taurito, den lilla turistbyn var så extremt mysig. Dit kommer jag definivt att åka på semester när jag skaffat barn och ska åka någonstans. Anyways, efter dagens studerande var jag helt slutkörd så har tagit en timmes powernap. Snart kommer min stoltråle Becca över för lite girltalk. Mys-lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0