träna träna träna

Palmitos park var riktigt vackert! Bilder från parken kommer senare, min kamera är nämligen död nu så går inte att föra över. Efter att ha studerat djurparken fick jag åka till IKEA och Atlantico (shoppingcenter). Jag har precis fått en extra slant av mina kära föräldrar så för första gången på två månader fick jag shoppa. Blev två par fina skor, en svart klänning och så en lite mindre väska vilken jag verkligen var i behov av. Kändes super! Fick dessutom med mig en massa doftljus från IKEA så nu börjar mitt rum bli lite mer hemtrevligt. Snart kommer bilder på nära och kära upp också, ska bara printa dem på fotopapper först. MYS!

Imorgon har jag som sagt min första riktiga arbetsdag här nere på GC. Blir en dag på flygplatsen och sedan lite runner. På kvällen är alla guider här ifrån Puerto Rico inbjudna till en guidemiddag/festkväll så det ska bli riktigt skoj. Ännu mer skoj är att vi ska till Garbos (liknande Wallmans) och käka middag på fredag hela GC-teamet och sedan ska jag och några av tjejerna ut i Playa del Ingles då de är lediga på lördagen och jag halvledig. De sista dagarna av veckan kommer att gå fort och sen helt plötsligt är jag mitt uppe i allt jobb igen. Blir hur bra som helst, can't wait! Älskar tempot men mest av allt att få jobba med det jag gör!

Nej nu är det dags att sova, tänkte träna imorgon innan flygplats så lite sömn skulle nog sitta fint. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0