Det börjar lida mot sitt slut - 7

Om en vecka vid den här tiden sitter jag på ett plan på väg hem till Sverige med två fullpackade resväskor och en överfull bag. Alla kläder och saker jag har samlat på mig under min tid ute i världen som nu ska hem till Sverige och stuvas in i min garderob. Känns helt sjukt att jag idag gjorde mitt sista lördagspass på flygplatsen (lördagar är vår största ankomstdag i veckan). Imorgon är jag halvledig innan Garbo's. Känns skönt, ska försöka få lite sol så att man inte är likblek när man kommer hem.

Ikväll kanske det blir utgång... Min norska kollega berättade att de har planerat att sitta på stranden, spela gitarr och dricka lite öl. Låter som en mysig och lagom kväll i mina öron men vi får se om jag orkar ta mig hela vägen till Bahia Feliz... Har varit en riktigt lång vecka med långa dagar utan pauser, lunch osv. Men kul har det varit! Älskade flygplats!

Nej dags att göra lite mat. Ha en fin lördag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0