Mat

Okej, jag ljög förut när jag sa att jag skulle gå och laga mat. I själva verket hällde jag upp en tallrik coco pops med mjölk. Det är vad jag har levt på den senaste veckan + någon tallrik gröt, en bounty på flygplatsen och när jag har haft tid att "lyxa" till det har jag ätit Mc Donalds i bilen väg till nästa plats jag ska befinna mig på. Satt idag på transferbussen och tänkte att jag skulle laga ordentlig mat ikväll nu när jag inte slutar så sent. Den planen dog så fort jag kom in genom dörren och sängen stod där och väntade på mig. Blev ännu en tallrik coco pops istället. Men nu har jag extrem huvudvärk och insåg att det kanske beror på att jag knappt ätit något så nu står jag och kokar spaghetti och steker kyckling. Det är kycklig som redan är färdiglagad och skivad, ser ut som en tjock bit skinka typ som man bara värmer. Smidigt! Till det blir det en spenatblandning jag rörde ihop. Bladspenat, vatten och så två hönsbuljontärningar. Nu är ni nöjda där hemma va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0