Förändringar

Mycket har hänt sedan sist. Mamma har varit förbi en sväng och piggat upp mig litegrann. Hade en mysig vecka med middagar, massage, sol, shoppping och tid till att bara vara. Tack för att du kom <3 Jag uppskattar min familj och mina vänner något extremt. Det ska ni veta, saknar er så det gör ont.

Från och med måndag börjar jag arbeta i ett annat serviceområde. Lämnar alltså Taurito och Puerto Mogan för att ha hand om hälften av hotellen i Puerto Rico istället. Blandade känslor, kan ju TAU och MOG utan och innan men det nya området blir kul. Slipper välkomstmöten (haft lite för många tror jag...) En utmaning och lite förändring. Jag tror att det behövs, har haft det lite tufft på sistonde. Idag har jag i alla fall varit halva dagen på flygplats och spenderat andra halvan med att uppdatera hotellböckerna. Och just i detta nu ligger jag med doftljus, musik och bara tänker på allt. Kommer förmodligen hem på semester tidigare än tänkt också men återkommer med mer om det när jag väl får datum spikat. Men det behövs! Är fortfarande inte hundra procent frisk.

Nåväl, imorgon har jag bara en halvdag. Sista dagen i Taurito och Mogan, det är serivce som står på schemat.

Nej nu måste jag hänga tvätt och sova. Puss!


Kommentarer
Postat av: Lena Sjöberg

Ja det var en riktigt härlig vecka vi hade! "dagarna man minns" för att citera en viss resebyrå:) Nu får du sköta om dig och lycka till i ditt nya område! Puss till mitt hjärta från mam <3

2011-02-06 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0