Late update

Idag har man jobbat 8.15-20.45 därefter rätt på middag med den svenska delen av teamet. Vi var bjudna till en av våra samarbetspartners så vi åt gott och drack cola. Hann inte ens byta uniform mellan jobb och middag så när back-up telefonen ringde stack jag och en kollega och styrde upp saker och ting litegrann. Vi gjorde något kul av det och det är det jag älskar med det här jobbet. Att man kan göra så mycket med alla möjliga situationer. Stack därefter hem för att snabbt slänga av mig uniformen och på med andra kläder. Ut här i byn tillsammans med teamet var tanken. Men de flesta hade gått hem och jag känner mig inte särskilt bekväm när jag är ute i Puerto Rico. Inte den typ av människor jag normalt umgås med så kom hem för en liten stund sedan och ska alldeles strax sova. Klockan är 01.10 här. Börjar 8.15 imorgon igen. Någon som gissar på att jag är trötter imorgon? Men det gör inget, bara att hålla ut. På lördag är jag ledig, söndag halvledig och på kvällen håller jag bara i kvällsutflykten, Garbos vilket är bland det bästa som finns på den här ön. LOVE IT!

Godnatt Sverige, btw jag är hemma om 8 dagar för lite semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0