Application sent for S11!

Varit lite dåligt med uppdatering igen, mycket jobb och en sjuk Sara. Men nu har jag lite tid över så tänkte passa på att uppdatera. Har haft en väldigt bra vecka trots mycket jobb. Har varit väldigt mycket på flygplatsen vilket ni vid det här laget nog redan vet att jag trivs väldigt bra med. Därav är jag en glad Sara, om en lite trött. Hade airport morning imorse och inatt ska jag iväg igen både för night arrivals och morning departures men det känns bra! På lördag är jag halvledig och då ska jag göra absolut ingenting... eller åka till El Mirador, det stora nyöppnade shoppingcentret. Idag börjar spanjorernas "mellandagsrea"! Vi får se hur det blir, sova tills jag vaknar är i alla fall första prio!

Vad har mer hänt då? Jo idag var sista dagen att söka destination för i sommar. Efter en hel del tänkande och övervägande till höger och vänster såg min ansökning jag sände in ut såhär

1. PMI - Guide Alcudia
2. RHO - Guide North
3. LCA - Guide Agia Napa 
 
Nu får vi hålla tummarna!



När jag var och handlade på Carrefour (Ica Maxi typ) hittade jag rosa toalettpapper.
Äntligen var det kul att lägga pengar på sådant! Nu ska jag städa mitt rum och ta hand om all disk. Det ser väldigt vidrigt ut här i villan just nu. Därefter blir det att sova och upp igen vid 01:30. Pick-up kl 02:30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0