Aeropuerto

Beslut taget. Tackade JA till en sommar i Agia Napa. Känslan i magen? Till och från. Tror att sommarsäsongen där borta skulle kunna bli riktigt bra. Samtidigt så lockar Sverige något enormt just nu. Har hemlängtan, förstår inte hur det bara kunde komma sådär och slå till så hårt? Svårt att tänka rent och ta kloka beslut när så mycket känslor är inblandade. Kan ju inte styra över känslorna heller. Sen är det fortfarande väldigt mycket jobb, vet inte om jag börjar bli utbränd...

Idag har jag i alla fall varit på flygplats och ska faktiskt om bara 50 minuter ta mig tillbaka till flygplatsen. Har kvällsarrivals och imorgon är jag ledig! Planen var egentligen att jag och Pernille skulle ha checkat in på vårat Blue Village, suttit på balkongen och snackat skit halva kvällen, gått ut och gjort Playa del Ingles med andra guider och sen imorgon ätit hotellfrukost, tagit massage och bara njutit. Men nu har jag sena arrivals och är inte tillbaka i Puerto Rico förrän 3 nånting inatt... Men den som väntar på något gott. Får hoppas att vi är lediga samma dag nästa vecka igen istället. Men som en liten tröst ringde jag och bokade vaxning av mina ben till imorgon. Börjar bli jobbigt att raka dem eftersom jag alltid är barbent. Aja, ska försöka få i mig något innan flygplats. Nästa gång jag skriver har jag förhoppningsvis något mer vettigt att skriva.


Något jag saknar... En bästa vän en vinterkväll i Stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0