Virrpanna

Igår när jag stod på service skrev min chef att jag skulle ta min kollegas flygplats på fredag. Vi hade precis diskuterat nästa veckas schema så jag tog det som att det var nästa fredag jag skulle ta hennes flygplats. Så låg jag nu i sängen, tänkte ta en tupplur och så från ingenstans insåg jag att det förmodligen var imorgon han ville att jag skulle ha flygplats. Ringde honom och mycket riktigt, jag har både airport morning och day imorgon. Tänk om jag inte hade kommit på det? Hade varit väldigt jobbigt. Men det blev i alla fall en glad överraskning. Skulle egentligen inte haft någon flygplats alls denna vecka (!) så känns underbart att få lämna hotellen lite och komma bort. Få vara på den platsen jag trivs bäst. Men det innebär också att jag om några timmar ska upp igen för att åka till flygplatsen. Har fortfarande inte fått morgondagens flygplatslistor, lite småirriterande eftersom jag gärna skulle sova nu i så fall. Men måste vänta tills de kommit så jag vet om jag ska köra transfer eller bil till flygplatsen och såklart, vilken tid jag ska vara där. I alla fall, imorgon blir en bra dag - jag känner det på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0