Vuxenpoäng inkasserade!

Har fortfarande inte sovit sen jag kom hem från flygplatsen vid 10-tiden i förmiddags... Orkade aldrig städa och göra i ordning igår så tog tag i allt idag istället. Så nu har jag tvättat ALLA mina kläder, sorterat, slängt, diskat årets diskberg, handlat mat och bara mat ingenting annat skoj. Snart ska jag göra en sallad, därefter titta lite på någon film och sen sova tidigt istället. Bättre att hålla ut än att vända totalt på dygnet... Fast jag ska vara ärlig, låg lite på solstolen i trädgården medan jag väntade på de olika tvättarna och jag tror nog att jag slumrade till en och annan gång. Vaknade av att några tyskar (?!) stod utanför vår tomt och skrek. Skönt i alla fall att få lite sol. Idag har det varit kanonväder, ca 25-28 grader och helt molnfritt och vindstilla. Underbart!

Mår faktiskt väldigt bra idag också. Det här med att städa har verkligen blivit någon konstig slags avslappning och sätt att koppla bort jobbet på.


Jag och min danska kollega när vi smet från Puerto Rico och övernattade på vårat Blue Village i Bahia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0