Airport week

God morgon! Sitter och äter lite flingor med mjölk, har precis gått upp och ska väl strax börja göra mig i ordning. Idag har jag flygplats dag och sen är jag runner på kvällen. Har världens bästa schema den här veckan.

Måndag: Airport day & Team day
Tisdag: Ledig!
Onsdag: Airport day & Runner
Torsdag: Airport day & Runner
Fredag: Airport day & Runner
Lördag: Airport day + Airport afternoon
Söndag: Halvledig + Garbo's

Med andra ord bara en massa flygplats och så lite runner på det plus hålla världens bästa utflykt. Det enda negativa med schemat är att man inte har någon siesta då man oftast är tillbaka från flygplatsen vid 3-4tiden och då ska man bara äta snabb lunch och sen byta uniform och vara runner. Jag vill ju få lite färg innan jag åker härifrån. Står på parkeringen idag på flygplatsen så ska försöka placera mig själv lite i solen så att jag får lite i alla fall. Blir nog en snygg uniformsbränna!


Här har vi den svenska delen av Puerto Rico teamet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0