In love with life

Igår var en mycket speciell dag. Den började med service, därefter lunch tillsammans med större delen av teamet på ett av våra hotell och sedan några timmars ledigt. Därefter tog vi nya teamfoton eftersom vårat team har utökats en hel del sedan vi tog de förra bilderna. Sedan bar det av mot Bahia Feliz och kick down med destination photo! Riktigt trevlig middag som avslutades med monthly awards. Det olika awardsen finns i fyra kategorier:

Bästa sälj under månaden
Bästa historien som visar på vilken spirit vi har inom företaget
Flest kommentarer i frågeformulären
Månadens kollega

Guess what? Jag blev framröstad till månadens kollega!!! När vår DM läste igenom kommentarerna folk skrivit på sina röster och jag insåg att det var mig de röstat på började tårarna rulla ned för kinderna. Det betydde så sjukt mycket att bli framröstad till det efter den tuffa tiden jag haft på senaste. Blir helt varm i hjärtat av att tänka på det. Tack alla ni söta som röstade <3 Priset var ett presentkort på 100 euro på en av våra elektronikbutiker vilket är perfekt!

Efter middagen intogs det några drinkar på Holidays för att sedan dansa vidare till Saloon och måndagspartyt. Man kunde verkligen märka att folk har börjat lämna ön nu, för det var inte alls lika mycket folk som förut. Det känns så frukstansvärt sorgligt på något sätt att det snart är över samtidigt som man nästan kan ta på allas förväntningar inför framtiden.

Idag har jag haft en underbar dag då allt bara gått som det ska. Svävar lite på rosa moln och imorgon är det flygplats både dag och natt. Älskar livet just nu!




Kommentarer
Postat av: erika

Hejsan, hur är det med dig?:)

Kika gärna in på min blogg och kolla, gör egna smycken ska även börja göra nagelförlängningar. Skriver om mode, hälsa, skönhet och ger lite tips på hemma spa :)

2011-03-18 @ 11:09:09
URL: http://madebyerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0